Do spraw księgowości - 1 etat
- Wymagania przewidziane w przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2022 r. poz. 530),
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość zasad księgowości i rachunkowości, w szczególności rachunkowości budżetowej,
-
Znajomość przepisów o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o zamówieniach publicznych, przepisów podatkowych , postępowania administracyjnego , dyscypliny finansów publicznych, o rachunkowości, o sprawozdawczości budżetowej,
-
Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych oraz programów księgowych,
-
Umiejętność pracy w zespole.
- Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym dotyczących wydatków budżetowych obsługiwanych jednostek organizacyjnych gminy,
- Klasyfikowanie wydatków budżetowych według podziałek klasyfikacji wydatków budżetowych zgodnie z planem finansowym oraz w ramach planu finansowego obsługiwanych jednostek,
- Klasyfikowanie dochodów budżetowych według podziałek klasyfikacji dochodów budżetowych obsługiwanych jednostek,
- Rozliczanie projektów finansowych ze środków krajowych i unijnych,
- Segregowanie i wpinanie dokumentów księgowych obsługiwanych jednostek,
- Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu finansowo-księgowego z wskazaniem: daty dokumentu, daty operacji, treści (nazwa dokumentu i numer), jednostki, kontrahenta, zadania, zaangażowania, klasyfikacji wydatków i dochodów budżetowych, opisu operacji, konta syntetycznego oraz kwoty, dotyczących wydatków i dochodów budżetowych obsługiwanych jednostek,
- Wprowadzanie danych do systemie SJO Bestia w celu przygotowania miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań z operacji finansowych obsługiwanych jednostek,
- Uzgadnianie należności z tytułu dochodów budżetowych i przygotowanie wezwań do zapłaty obsługiwanych jednostek,
- Prowadzenie rozrachunków z poszczególnymi kontrahentami obsługiwanych jednostek,
- Wystawianie not księgowych dotyczących obsługiwanych jednostek,
- Prowadzenie księgi inwentarzowej obsługiwanych jednostek,
- Rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych w jednostkach obsługiwanych,
- Udział w komisjach powoływanych przez Dyrektora ZEAS-u.
- życiorys /CV/,
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
owiadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000).
-
praca na stanowisku na umowę o pracę, pierwsza umowa na czas określony,
-
praca przy komputerze,
-
praca o charakterze biurowym.
W grudniu 2019 roku, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym osobiście w Zespole (pokój 1) w godzinach pracy (7:30 - 15:30) lub pocztą na adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Opolu Lubelskim, ul. Tadeusza Kościuszki 4, 24-300 Opole Lubelskie z dopiskiem : dotyczy naboru na stanowisko pracy :”stanowisko do spraw księgowości”– w terminie do 10.11.2022 roku (decyduje data faktycznego wpływu do Zespołu).
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty składane w kopiach powinny być opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata.
Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do etapu rozmowy kwalifikacyjnej jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP oraz na tablicy informacyjnej Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Opolu Lubelskim.
Dodano do BIP dnia 26-10-2022 10:11:53